dissabte, 17 de maig del 2008

BIOCULTURA I TERÀPIES NATURALS



Un any més ha tornat a fer-se aquesta fira a Barcelona. Jo feia uns anys que no hi anava, però l'essència segueix sent la mateixa de quan va començar. Seria tan maco poder consumir tots els productes ecològics, des del sabó pel cos, de la roba, els productes per netejar la casa... i ja no parlo dels aliments ecològics!!però no ens enganyem... aquest pais nostre no està preparat per tot això! els preus dels productes són només assumibles per una minoria, i és llavors quan has de triar... això ecològic i això haurà de ser no ecològic o menys ecològic...

Aquest món està també envoltat de les teràpies naturals, en les que cada vegada més la gent hi creu i hi confia.. jo fa un temps que he entrat en el món de l'homeopatia i les flors de bach i he de dir que són bona alternativa a la medicina tradicional.. (sempre q sigui possible,.. és clar!!)

Hi ha algunes plantes o flors que tenen propietats que molts desconeixem i que poden ser un bon complement a la nostra dieta. Avui us parlaré de "l'escaramujo" o rosa canina, també conegut com a rosa silvestre.. 

té molta vitamina C i serveix per a prevenir encostipats, faringitis... es pot prendre amb infusió barrejada amb "hibisco". Queda una infusió d'un color vermell intens, pot semblar fins i tot el color del vi!!

Així que ja ho sabeu potser enlloc d'un café o un te us podeu beure una infusió d'alguna floreta o planta que us ajuda a sentir-vos millor!

A un dia plujós sempre li va bé una mica de color!!

1 comentari:

Marona ha dit...

A mi lo del bio em fa sospitar cada cop més. Per exemple, com pot ser que els grans supermercats alemanys TOTS tinguin la seva marca de productes bio? Com pot ser que es pugui vendre bio tan barato, tan bonic i en tanta quantitat? com és que hi ha carbasses bio portades de l'Argentina? què és pitjor, els pesticides o les tones de petroli que es gasten per portar aquests productes de lluny? en fi... donaria per tota una tesi...
De les infusions, jo m'he aficionat als "Chai" ayurvèdics d'espècies... són boníssims i m'animen molt :)
Molts petonets! (i perdona el rotllo, però es un tema que m'interessa molt)